Fiind un magazin on-line disponibil 24/7, comenzile se pot introduce in orice moment, dar acestea vor fi procesate de luni pana vineri intre orele 09:00 si 17:00, cu exceptia zilelor de sambata, duminica si sarbatorile legale.

Plasare, procesarea comenzilor & metodele de livrare disponibile

Plasarea unei comenzi se face in 3 pasi simpli:

1. Alege produsul/produsele

Alege produsele preferate si adauga-le in cosul de cumparaturi. Consulta periodic reducerile si promotiile de care beneficiezi. Discounturile permanente de volum sunt 6% pentru comenzi de minim 6 sticle respectiv 7% pentru comenzi de minim 12 sticle.

2. Creeaza-ti cont sau comanda ca oaspete

Pentru a putea plasa comenzi, trebuie sa-ti creezi mai intai un cont de utilizator sau sa te inregistrezi ca oaspete.

Daca ai optat pentru crearea unui cont de utilizator este nevoie sa ne lasi datele tale in pagina de inregistrare: adresa de email, o parola, numele tau, adresa de livrare, adresa de facturare daca difera de cea de livrare si numarul de telefon. Contul acesta este util pentru a plasa mai usor comenzile viitoare, pentru a consulta istoricul activitatii tale dar si pentru crearea unui wishlist. Toti clientii cu cont de utilizator beneficiaza de un discount de 5% la toate produsele comandate.

Daca ai optat sa te inregistrezi ca oaspete este nevoie sa ne lasi datele tale in pagina de inregistrare: adresa de email, numele tau, adresa de livrare, adresa de facturare daca difera de cea de livrare si numarul de telefon. 

Datele tale sunt stocate in siguranta si ne obligam sa respectam dispozitiile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

3. Finalizeaza comanda

Dupa ce ai terminat de navigat si ai adaugat toate produsele in cos este momentul sa finalizezi comanda. Poti alege sa primesti comanda prin Sameday Curier sau sa ridici comanda din magazinul nostru din Cluj Napoca. Urmeaza alegerea metodei de plata: on-line cu cardul tau de debit sau credit, , cash la livrare respectiv cash/card la ridicarea comenzii din sediul nostru sau prin transfer bancar.

Dupa ce ai plasat comanda, in termen de 24 de ore te vom contacta telefonic pentru confirmarea comenzii, urmand ca in maxim 24 ore in Cluj Napoca respectiv maxim 3 zile lucratoare in alte localitati sa primesti coletul prin Sameday Curier.

Livram produsele comandate din magazinul propriu acestea fiind depozitate in conditii de umiditate si temperatura controlate.

Procesarea comenzilor reprezinta suma pasilor necesari de la primirea comenzilor pana la preluarea produselor de catre clientii magazinului online, mai exact:

  1. Receptionare comanda in sistem

  2. Verificare comanda: date client, cantitati comandate, stoc

  3. Confirmare telefonica sau prin e-mail

  4. Pregatire comanda: documente insotitoare, ambalare

  5. Predare comanda spre livrare catre Sameday

  6. Livrarea propriu zisa a produselor comandate sub forma unui colet de catre curier

 

Dupa plasarea unei comenzi, clientii sunt informati prin mijloacele electronice de comunicare, telefon sau prin SMS de primirea comenzii. Prin aceleasi mijloace de comunicare, acestia pot primi informatii suplimentare despre livrare.

Timpii de livrare

Indiferent de metoda de livrare aleasa si confirmata, comenzile sunt livrare in 24 / 48 ore (zile lucratoare).

Comenzile plasate pana la orele 13.00 sunt confirmate in aceeasi zi si livrate a doua zi (24h).

Comenzile plasate dupa orele 13.00 sunt livrate in 24 - 48 h (1 sau 2 zile lucratoare in functie de adresa si detaliile comenzii).

Comenzile plasate in zilele de vineri, pana la orele 13.00, se expediaza coletele prin Curier cu optiunea de livrare sambata activata, dar aceasta optiune nu este disponibila pentru toate localitatile.

Aceste intervale reprezinta timpii de livrare standard, exista anumite exceptii.

Timpul de livrare poate fi mai scurt:

·        Comenzile plasate pana la orele 13.00

·        In cazul unor comenzi cu livrare expres

 

Sau mai lung:

·        In perioadele de varf, inainte de sarbatorile mari

·        Saptamanile pre si post "Black Friday" datorita suprasolicitarii firmelor de curierat

·        Perioade intercalate cu zile de sarbatoari legale oferite in decursul saptamanii: 1 ianuarie - 2 ianuarie — Anul Nou; 24 ianuarie — Ziua Unirii Principatelor Romane; Vinerea Mare; 1 mai — Ziua Muncii; 1 iunie — Ziua Copilului; Rusalii; 15 august — Adormirea Maicii Domnului; 30 noiembrie — Sfantul Andrei; 1 decembrie — Ziua Natională a Romaniei.

 

Costul livrarilor

Costurile de transport ale fiecarei comenzi sunt afisate in cosul de cumparaturi, astfel incat clientii sunt informati corect de fiecare data, inainte de a plasa o comanda.

Costul standard de livrare a unei comenzi plasate pe www.licorisitabieturi.ro este de 20 lei, TVA inclus.

·        Este un cost fix pentru tot teritoriul national

·        Indiferent de adresa de preluare sau volumul coletului

·        Se aplica doar comenzilor care nu depasesc valoarea de 300 lei. Comenzile cu o valoare ce depaseste 300 lei beneficiaza de livrare gratuita.

 

Pot exista costuri suplimentare in functie de adresa de livrare sau marimea coletelor.

Modificarea sau anularea comenzii

Oferim posibilitatea de a anula sau modifica o comanda inainte ca aceasta sa fie predata catre firmele de curierat pentru a fi livrate. Daca doriti sa modificati sau anulati o comanda aflata in perioada de procesare, va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil prin telefon / whatsapp la numarul 0743702724 sau prin email la adresa licorisitabieturi@gmail.com

Ridicarea din magazinul fizic din Cluj-Napoca

Pentru clientii magazinului online - www.licorisitabieturi.ro din Cluj Napoca oferim si posibilitatea ridicarii comenzilor din magazinul fizic situat pe str. Dorobantilor, nr.116

Magazinul fizic din Cluj Napoca este deschis de Luni pana Sambata intre orele 09:00 - 21:00.

Livrarea in acest caz este gratuita.

Urmarirea si ridicarea comenzilor

Dupa plasarea comenzilor, veti primi un email ce va contine toate detaliile achizitiei. Este posibil sa va contactam telefonic pentru a obtine informatii suplimentare despre plata sau livrare. Odata ce comanda este confirmata, livrarea ei va dura in mod normal 24/48 ore.

Puteti urmari progresul livrarii in sectiunea ”Comenzile mele”, din contul dumneavostra creat pe platforma www.licorisitabieturi.ro sau sa ne contactati direct prin telefon / whatsapp / email folosind datele din pagina de contact.

In cazul comenzilor platite online, pentru ridicarea coletului va rugam sa aveti la dumneavoastra actul de identitate. Pentru persoanele juridice este nevoie si de o imputernicire din partea firmei.

Solutionare Retururi - Modalitati, Termen si Procedura

Daca, din diferite motive, doresti sa returnezi unul sau mai multe produse achizitionate pe www.licorisitabieturi.ro iata ceea ce trebuie sa cunosti si pasii pe care trebuie sa ii urmezi:

1. Transmitere solicitare prin email

La adresa de e-mail: licorisitabieturi@gmail.com cu urmatoarele informatii:

·        lista cu produsele propuse spre retur insotit de numarul de comanda;

·        numarul de colete trimise spre retur;

·        adresa de preluare completa, numarul de telefon si intervalul orar de ridicare

·        numele expeditorului

·        contul IBAN, in cazul in care se doreste restituirea valorii retururlui

·        motivul returului (nu este obligatoriu, dar ne poate ajuta sa imbunatatim serviciile oferite)

 

2. Termen, predare personala, expediere la depozit

Returnarea produselor comandate si livrate se poate face:

Fizic, prin predarea personala a acestora:

 

·        La magazinul fizic situat pe str. Dorobantilor, nr.116, Cluj Napoca

 

Sau prin expedierea lor prin firma de curierat cu care avem contract:

 

·        Sameday - https://sameday.ro/ 

 

In termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data livrarii, la adresa:

·        str. Dorobantilor, nr.116, Cluj Napoca, judetul Cluj, DRINK ZONE SRL

 

3. Starea produselor returnate & documente insotitoare

Produsele propuse spre retur trebuie sa fie in aceeasi stare in care acestea au fost livrate de catre www.licorisitabieturi.ro (sigilate, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele insotitoare - factura, bon fiscal sau alte documente). In caz contrar, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produselor si implicit restituirea contravalorii.

Nu sunt acceptate produsele care sunt resigilate, prezinta urme de deteriorare sau uzura, timbru rupt, ambalaje deteriorate sau incomplete, lipsa cutie proprie - cu o exceptie, defectele de vin

 

4. Defectele de vin sunt acceptate la retur

·        Oxidarea vinului

·        Vinurile reductive

·        Defectul de dop – 2, 4, 6 Tricloranisol (TCA)

·        Defecte datorate sulfitilor

·        Defectele de vin cauzate de Brettanomyces Bruxellensis

·        Aciditatea volatila a vinului

·        Defecte vinurilor produse de paraziti - insecta puturoasa

 

Indiferent de stilul de vinificatie si valoarea vinurilor, statistic undeva in jur de 2-3% din butelii prezinta semne ale unor defecte de vin. In cazul in care una din buteliile de vin comandate de la noi prezinta semne de acest tip, nu ezitati in a ne contacta pentru a putea lua masurile necesare: inlocuirea sticlei si notificarea producatorului.

5. Recomandam returnarea produselor in ambalajul original

Ambalajul original este gandit in asa fel incat sa ofere o protectie sporita.

Nu ne putem asuma responsabilitatea pentru produsele deteriorate in timpul transportului.

6. Restituirea valorii returului

Contravaloarea produselor comandate, livrate de www.licorisitabieturi.ro si ulterior returnate de catre clientul cumparator, in conditiile mai sus mentionate, se va restitui exclusiv prin transfer bancar, in contul transmis pe e-mail de catre cumparator, in termen de 14 zile lucratoare de la data receptionarii returului.

Conditiile sunt valabile indiferent de metoda de retur aleasa (predare personala sau prin curier).

 

Modalitati de plata

Poti alege dintre urmatoarele modalitati de plata:

 1. Numerar la livrare (plata ramburs) sau la ridicarea din magazin

Plata la livrare: in cazul livrarii produselor la domiciliu, plata se va face catre agentul de curierat care efectueaza livrarea, si care, in schimbul banilor, va va elibera o chitanta. Pentru persoanele juridice, limita de plata este de 5.000 RON pe zi.

 2. Plata online cu cardul tau de debit sau de credit

Se poate efectua plata online cu cardul, in aceleasi conditii de siguranta deplina ca si in cazul tranzactiilor realizate la bancomat sau in magazine prin plata la POS.
 
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Clasic si Electron) si MASTERCARD (Mastercard si Maestro) daca au cod de securitate CVV2 sau CVC2 format, de regula, din 3 cifre regasite pe spatele cardului.

Avantajele acestei metode de plata:

- In maxima siguranta
- In deplin control
- Simplu si rapid

Cum platesti online? E simplu!

Pas 1:
Selectezi la metoda de plata "Online cu card bancar" (Mobilpay), apesi butonul Trimite comanda.
 
Pas 2:
Se face redirectionarea pe o legatura securizata pe pagina procesatorului de plati prin carduri bancare NETOPIA Payments si apesi butonul Platesc in siguranta. Va trebui sa introduci in formular numarul cardului, data expirarii (ambele informatii le gasiti tiparite pe card) codul CVV2/CVC2. Apoi apasati "Pasul urmator".
 
Pas 3:
Dupa finalizarea comenzii vei primi confirmarea pe pagina procesatorului de carduri bancare, precum si un e-mail de confirmare cu detaliile tranzactiei pe adresa asociata contului tau. In cazul in care plata nu se autorizeaza, vei primi un mesaj de reincercare.

 

3. Plata prin transfer bancar

In acest caz plata se va face prin virament bancar in contul RO55 INGB 0000 9999 0844 2219 deschis la Banca ING Cluj Napoca pe numele firmei DRINK ZONE SRL.